RSS 2.0

Last night a DJ saved my life!

WoopWoop! Efter lite övertygande ord från Tess som ringde på kvällen så bestämde jag mig i natt kl 12 typ för att gå ut!, och det ångrar jag INTE. 00.40 tog jag mig hemifrån typ, vad snabb jag var att göra mig iordning, hehe

Jag visste iofs redan vad jag skulle ha på mig och allt sånt :) var VÄLDIGT nöjd med outfiten, det var verkligen inget speciellt men man kan ju säga att jag syntes :P haha, Bild på det kommer sen..dock inte när jag har på mig det, (sorry)

Som ni kanske har förstått så är jag as nöjd med kvällen, DJ'n ägde!



ALBIN MAYERS, hehe han ställde även upp på en "pose" :P



Som sagt så var han riktigt grym, älskar när man kan dansa hela tiden om man VILL/orkar.

Träffade även en "gammal vän" i slutet som gjorde kvällen ännu bättre ;P höhö

Nu ska jag funka lite, klockan är rätt mkt, det är ju mors dag o allt :) ska fixa lite inför det.
Later babes//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback