RSS 2.0

Mat & Träning 11.05.01

Gillar faktiskt inte "resemat"..det blir ju bara en massa skit egentligen när man är ute och åker. Som ni märkte blev det Mc Donalds i fredags, har inte ätit det på vet inte hur länge..och det är egentligen inte tillfredagställande på nåt sätt!? usch o fy och BLÄ :P hehe igår blev det ju inget sånt..då blev det ju tacos som ni kanske har läst. Det är alltid lika bra :) men idag var det dags igen!..Istället för Mc Donalds fick vi våran MAX som vi var ute efter i fredags, hehe men jag säger det samma om det.. INTE alls tillfredsställande för 5 öre efteråt. Det blir ju verkligen inte nåt sånt nu den närmsta framtiden kan jag lova!

I helgen har det inte blivit mkt godis eller nåt sånt, igår blev det ju picknick av frukt och lite kakor dock men inget mer typ.

Men idag är det dags för gottis, det blev LITE naturgodis tidigare och snart blir det glass i stora lass igen, hehe sa ju att jag inte skulle äta det på ett tag men a..det är min grej, älskar vekligen glass. Nu har jag väntat på den jäkla lakritssåsen från Ica men det vägrar att komma in så jag fick ta det som fanns! får hoppas att det blir bra, för egentligen vill jag ju inte ha någon hård skit på glassen, hehe men det smakar väl likadant skulle jag tro?



Återstår o se hur det blir när jag sätter ihop allt detta om en stund:)

mmm ska bli gott!

Har som ni kanske har förstått inte tränat nånting denna helgen, känns bra men ändå lite jobbigt. Känns som om det var föör länge sen man tränade...var ju ändå i onsdags man tränade sist.

Yeye, det tar vi igen i veckan :)

Later babes!//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback