RSS 2.0

Mat & Träning 11.05.26



Är man träningsnarkoman om man verkligen känner att man MÅSTE träna? hehe Kom fan aldrig iväg till gymmet idag! Tanken var att jag skulle dit och springa lite och träna magen, MEN så blev det inte tack vare att pannkaksgörandet tog för lång tid. Nemen jag hade velat basta o så, det var mest därför jag ville till gymmet idag, hehe

Inget gym..därför tog jag fram vårat "hemmagym", hahha ne men jag tog fram det jag har hemma som jag kände skulle ge mig lite bra träning.



Gymbollen, en liten madrass att göra situps på och hopprepet :D

Magen körde jag på bollen medans pannkakorna stektes, hehe vilken bra tid att utnyttja till det..man får ju inte va dum :P

Oj, det var jobbigare än jag minns att hoppa hopprep. Kände det direkt i baklåren när jag satte igång och svettig blev jag även om jag bara höll på en liten stund. TUR att man har ett stort vardagsrum så att man får plats :P

Det blev som sagt ett litet hemmapass, är väldigt nöjd med den :) Jenni hade ju tiden att springa ute lite.

Nötter har blivit ett nytt favoritmellanmål :)
Frukost 07.40: Nöt & frukt musli, proteinshake.
Mellanmål 10.30: Grönt te & en nektarin.
Lunch 12.30: Egengjort kycklingpaj med spenat, rödlök, fetaost och soltorkad tomat.
Mellanmål 16.40: Optinut-bar.
Kvällsmat 21.15: Grönt te & lite nötter..älskar att knapra på det tillsammans med tet, så gött! (mysigt)

Later babes//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback