RSS 2.0

Omväxling förnöjer..

woopwoop, fick hem håret jag beställde i fredags redan idag, men det hade vi räknat med. Nu är allt i, alla slingor som "fattades" hehe så nu känns det bra med håret iaf..ville ju ha i några till lite längre fram vid "luggen". Sen skulle det klippas till lite mer, det var alldeles för tjockt nertill så Jenni tunnade ut det rejält, känns bra..eller det kändes bra innan iaf.



Nu har jag även tvättat det första gången, så imorrn får vi se hur det känns. Tvättar ju bara håret 2 ggr i veckan vilket är bra nu när man har i håret..så att man inte tvättar sönder det :P hehe det hade ju varit jobbigt om man brukade tvätta det oftare och sen skulle vänja sig vid att bara tvätta det 2 ggr, för man ska ju helst hålla sig från tvätt så länge som möjligt när man har extensions.

Var ju i Knalle innan och köpte nytt shampoo och sånt, allt var typ slut här hemma. Tänkte använda dom blåa denna gången. Har haft dom lila nu ett tag men det är bra att byta ibland. Kör varannan gång. Gillar båda väldigt mkt men nu är det nog bra med lite extra fukt åt håret :) inpackningen är alltod samma..den lila.

Har inte hänt mkt alls på jobbet idag som är värt att skriva om.. Här hemma har man iaf hunnit dammsuga och ävern bytt lakan..nothing more.

Anki skulle hälsat på men hon deckade nog hemma :P hehe vilket jag också snart kommer göra, ska bara IPL:a klart vänster ben..sen ska jag sovaaa för klockan är som vanligt llite för mkt just nu!

Första dagen på veckan avklarad..4 kvar! vi kör på...
Godnatt!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback