RSS 2.0

Same but different!

Det är nästan samma sak varje dag.. eller det e ju en rutin i vardagen. Det har ändrats liiite den här veckan, eller jag har iaf försökt ändra på det lite men de tar verkligen emot.. ingen att krypa ner med iaf.. är man så beroende av rutinen så de blir jobbigt.. weird.

Det är en del saker som gör saker lite svårt just nu men dom tråkigheterna går vi inte in på närmare, det lär ju visa sig med tiden. Fick ett jävla bra råd av en vän i the thing called love.



Tränat, vilket ni vet.. sedan har vi inte gjort så mkt.. Bara varit hemma. Anne ahr epilerat sig igen och vi har även blekt tänder. Täntke göra de imorrn igen eftersom vi haft uppehåll. Vi såg skillnad och täntke göra dom extra vita nu så dom blir extra snygga till våra fina läppar vi fyller på lördag igen ;)

Aja jag e helt slut. Sov jävligt dåligt inatt faktiskt :( gooosh va trögt de går just nu. Gonatt//Jenni

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej! Hittade eran blogg när jag googlade HBC och restylane ;) Blev helt fast, och som ni märker sitter jag och matar igenom varje månad! Nu till min fråga, vilken metod bleker ni med där? Vart går den att köpa och vad kostar det? Svara gärna till min mail! Kram

2011-10-13 @ 19:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback