RSS 2.0

Speedway!

Men gud!? vart tog dagen vägen? Gick inte den här måndagen fortare än vanligt eller är det bara jag som inbillar mig? Hann ju knappt gå upp ur sängen och nu ska man snart krypa ner i igen? Gick den så fort bara för att man haft mkt att göra? men det känns inte som att man har haft mkt att göra idag..

Jobbet var hur chill som helst..vi började dagen med fotning igen, jobbade typ själv på retusch idag från lunch för att Simon skulle lära sig lite nya grejer med filmer...ja, sen slutade jobbandet, vi blev klara med allt.

Det måste ha varit för att man höll på med lite saker hemma idag, Jag lagade mat tills imorrn och onsdag. Jenni dammsög hela lägenheten och jag bytte även lakan.



ÄLSKAR när det är nya och fräsha lakan, speciellt när man själv är nyduschad o fräsh :) Försöker byta dom rätt ofta...iaf varannan vecka typ, kan bli mer om man inte sover mkt i dom. Som jag, jag har ju 2 sidor för mig själv hela tiden nu så då blire inte så "smutsigt" :P hähä



Yeye, fick hem nya SOLO och Plaza kvinna, ja..dom hinner man ju inte läsa igenom nu, tror jag ska bläddra igenom dom lite snabbt nu i sängen bara, får ta en nogrannare titt imorrn helt enkelt...tar med dom till jobbet som vanligt, där ligger det en hög med tidningar vi typ inte kollat i :P hehe

Hoppas eran vecka började bra..nu ger vi upp, lr snart iaf!
Godnatt//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback