RSS 2.0

Sportamore.se

Det är även dagens tips! Inte hittat "runtones" nån annanstans i sverige. Köpte våra i USA sist vi var där och alltid undrat vart i sverige man kan köpa ett till par eftersom dom var slut överallt och vi bara hittade ett par att köpa med oss hem. "Easytone" kan man ju hitta överallt men dessa är mer gjorda för löpning. Man känner verkligen mer i ben/rumpa när man springer i dessa, I promise, it works! Nelly kommer tyvärr inte få in dom förrän kanske i höst om de nu blir så.. men det blir att klicka hem dom på sportamore! loove!!


Kommentarer
Postat av: madelene

tack för tipset! jag har länge funderat varför dom bara finns i "gå-varianten". funkar Runtones bra på gympapass och så?

2011-05-20 @ 00:05:03
Postat av: Anne & Jenni

har faktiskt itne testat att köra med dom på gymmet, ska göra det idag för jag har på mig dom, fast jag kör ju inget hårt venpass eller liknande idag dock. men det ska ju inte va någr problem tycker man, hehe avd ska kunna gå fel? :P



Kram//A

2011-05-20 @ 11:19:52
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback