RSS 2.0

Vad är det som luktar!?



hhahahha det var helt klart dagens roligaste! Jenni satt och klagade lite på att det luktarde lök på jobbet, inte så konsigt tänkte jag eftersom vi hade rödlök i maten, och att hon kanske hade kvar lukt på händerna efter att ha lagt i det. Hon sa det flera gången..sen sniffade hon på håret och skrek "uusch! det är ju mitt hår som luktar lök, jag måste ha doppat det på löktallriken"

Sen var det inte så mkt mer med det, hon sprayade lite spray i håret för att få det att lukta bättre...men efter en stund så tog hon tag i håret och sniffade igen. Vad såg hon där!? hahahahahha det låg en lökbit i håret! Hon skrek typ ut as högt: "Amen fyfan! det ligger ju en lökbit i mitt hår! inte kontigt att det luktar!" Alla bara kollade medan vi gapskrattade.

Inte så konsitgt att hon kände nåt och inte jag..

Har gått och småskrattat åt det hela tiden efter det, fick oss ett gott skratt idag iaf, vilket kunde behövas! Hoppas ni kan föreställa er detta framför er, för det var väldigt kul!

Nu ska vi springa ner med tvätten och sedan bort till gymmet!
Later babes//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback