RSS 2.0

White shoes!

Yeey! :) var väldigt nöjd med gårdagens outfit, sattsade på nåt väldigt enkelt och en lite "whateverstil" Skovalet är ju det som gör det. Valde att för en gångs skull använda dom snygga vita marble som vi tog ner från vinden för någon vecka sen. Dom har faktsikt inte blivit använda många gånger sen dom köptes.



Ett lyckat val måste jag säga, för jag fick en hel del komplimanger för dom, både från tjejer och killar :D passade min outfit perfekt, hade på mig det vita oversizelinnet som ni kan se på bilden i förra inlägget och läderleggings till. Jag var svartvit med andra ord :) very simple.

Enligt mig är marble skorna en av nellys snyggaste skor dom tillverkat, fina på foten och väldigt bekväma, när dom kom var vi ju bara tvugna att införskaffa oss några, har dom i dessa varianter..



Ångrar att vi inte köpte dom röda när dom fanns, men det kommer säkert liknande eller så görs det säkert fler snart ;) kan ju alltid hoppas.

Dom vita kommer nog användas mer i år är förra.. love them <3
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback