RSS 2.0

Bra förvaring..

Blev lite irriterad igår när jag inte hittade grejer jag letade efter i garderoben. Den blir ju i ordning så fort den fylls på med nåt typ!

Anyway..i och med irritationen fick jag e ryck och gjorde en snabbfix med glasögona. Tänkte att jag skulle plockat upp dom på vinden nu under vintern men det kommer soliga dagar även då :) då är det bra att ha dom lätt till hands. För där dom låg innan tog dom bara ondög plats. Där ligger annat användbart nu istället.

Så jag fick bra idé (enligt mig) att lägga in dom i en av skolådorna som står framme i rummet :)



La inte in alla där, för några ligger framme på hyllan i hallen.



Så nu ligger dom där i tryggt förvar..smart va? :P hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback