RSS 2.0

Desperate times..



this has bean my place all day and will be all night...ett tag till iaf. Har legat och plöjt igenom alla avsnitt som släppts av desperate HW, brukar alltid missa dom på tisdagar så idag var en perfekt dag för det :) En avkopplande fredag är vad det har varit för mig. När Jenni kom hem så trodde jag typ att det var torsdag, hehe låg som sagt o sov i soffan. Sen började hon babbla om festen hon skulle på ikväll, då fattade jag att det faktsikt var fredag :P

Anyway..Anki var förbi en liten sväng nyss :) trevligt trevligt. Hon skulle också iväg till festen..där Jenni är. Får hoppas att dom har det skoj! Själv tänker jag lägga mig till rätta ännu en gång i soffan och kolla på en film, har tankat ner några så vi får väl se vilken det blir. Sen är det mer vila, så hoppas att alla där ute har en fortsatt trevlig kväll så skrivs vi självklart imorrn!

Nattiii!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback