RSS 2.0

Fixitrix

Åh vilket vackert väder man vaknar till denna lördagen! NOT!...usch o fy! dimmigt blött och grått! :/

Vad händer denna lördagen då? Jag har då inget planerat..kan ju inte planer nåt ändå så det spelar ingen roll! Dock har jag iaf planerat att fixa till mina naglar :P haha det är iaf nåt jag kan fixa med nu när resten bara får vara.

Har tänkt o göra dom riktigt grymma, lr ah tänkte crack:a dom idag. Tråkigt nog måste jag fila ner dom till hälften eftersom en nagel råkade gå av KONSTIGT nog..dom som är sjukt långa nu, ville ha dom riktigt långa men aja. dom kommer va långa även när dome  nerfilade en bit.



Tänkte lägga ett silverlack under denna gången. kommer nog bli riktigt snyggt. Täntke göra samma sak på tånaglarna me. Resultatet får ni väl se sen :)

Ne dags att sätta igång så att man itne sitter med det hela dagen :P haha nerå. Ska lägga mig till rätta i soffan sen så får Jenni fixa det som ska fixas idag under dagen.

Later babes!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback