RSS 2.0

it goes on and on..

oj, vilken fullspäckad dag det känns som om det har varit!? Inte för att de har varit på nåt dåligt sätt utan väldigt tvärt om :D Jobbet var gött as usual..och vädret har varit kanon, allt har flytit på som bara den ända sen man gick hemifrån i morse..för ja, ni vet ju hur morgonen började :)





Efter jobbet följde ju Anki med hem..hon ville ta bort alla sina fransar, hon ska inte göra om dom riktigt än, utan ska vänta tills våran julfest. Detta blir min juklapp till henne :)



Jag fixade iordning våra sålda skor och jeans också och gick iväg mde dom till posten. Hoppas ni får stor glädje av sakerna! :)

Sen var det dags för Tessis lilla påfyllning. Jenni fixade den såklart medans jag gjorde lite andra nödvändiga sysslor :P som alltid när Jenni gör fransar. Idag blev det lite tvätt igen..



Annars har vi bara legat/suttit här och tjötat en massa..mest om träning o sånt. För imorrn, då jäklar Tess! :P haha

Ne nu är det dags att ladda om, känns som om morgondagen kommer bli lite hektisk, fast på ett bra sätt det me. Har en del grejer att göra..full rulle, hehe alltid nåt ni vet.

Hoppas ni har haft en solig o bra dag! Natti//A

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad jag avgudar er!!! Ni är så perfekta så det är läskigt!!! Själv är jag fet (hinner aldrig träna), jag har inget jobb (finns inga lediga), kaos här hemma (saker & damm över allt)!, orkar aldrig laga mat så vissa dagar kan jag leva på chips & godis, jag är ful (men orkar inte sminka mig). Mitt liv är kaos medans erat är raka motsatsen! Jag fattar inte hur ni får allt att gå ihop JÄMT!!!:( Ni är mina absolut största förebilder ska ni veta!<3

2011-11-09 @ 08:48:43
Postat av: Anne & Jenni

Nej men säg inte så, och känn absolut inte så. Försök bara att ta de lugnt, försöka få ro med det du har och så börja organisera. Det är inte alltid lätt att ha så mycket på gång samtidigt och vi gör de bästa av de vi har och då brukar det blir bra till slut, vissa dagar är mer hektiska men vill amn nåt så klarar man det, tänk så istället. Hoppas att det löser sig för dej på bästa sätt och tack så jätte mycket för att du skrev!

2011-11-09 @ 09:04:42
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback