RSS 2.0

Lash-experiment!

Guuuud! Jag är helt utan fransar nu. Det är första gången sen Jenni gick sin utbildning som jag ser mig själv utan några fransar.. cancer! hahaha gud vilken skillnad.

Har tidigare skrivit att jag snart skulle få HELT nya fransar och att vi skulle prova en annan effekt på mig bara för skojs skull :) och vi bestämde oss för att idag var dagen det skulle ske! Perfekt den här söndagen när man inte har planerat in nåt annat "viktigt".



Det här är effekten jag vill åt..eller ah, typ som den från paketet från H&M vi la in igår på bloggen..den i mitten, får väl se hur det går..tror Jenni kommer klara det galant! :D

Ska bara ta en dusch nu sen är det dags att sätta igång.
Later babes//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback