RSS 2.0

Mat & Träning 11.11.28

Morgonträning hela veckan om jag får bestämma :) Så det blir säkert så oxå! hehe det e så gött o börja dagen på de sättet, bara stiga upp, slänga i sig frukost, träna hårt och duscha sif fräsch. Kändes i rumpan att jag träna ben/rumpa idag ;) skööönt



Ni vet hur dagens träning ser ut:
bepress
utfall
knäböj
baksida lår
hoppade vader idag
mage på maskin
plankan
slänga benen/mage

Dagens matintag:
Frukost: yoghurt med linfrön
efter träning: proteinshake
mellanmål: apelsin och grönt te
lunch: lax och potatismos (recept imorrn)
mellanmål/kvällsmål: två äggmackor
kvällsgottis: några rutor mörk choklad och grönt te

Gonatt! måste sova om jag ska orka upp imorrn eftersom jag kommer vara vaken en stund när Daniel kommer hem!//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback