RSS 2.0

Mat & Träning 11.11.29

Morgon morgon morgon <3 I tell u, morgon! Man kommer verkligen igång. MEEN idag var jag jätte trött under dagen :( det e nog för att jag fick avbryta min sömn mitt i natten men de gick att träna åndå, bara släpa sig bort!

Rygg/axlar/armar idag så jag tar det igen:
stående rodd på ställnig
marklyft
axlar med stång uppåt
axlar med vikter åt sidorna
Biceps och triceps
sittande rodd 1*12 gång bara för att :)
chins på maskin
mage på maskin



Dagens matintag:
Frukost: yoghurt med nötter
efter träning: proteinshake
mellanmål1: te och lite nötter
lunch: lax och potatismos (recept tidigare idag)
mellanmål2: apelsin och te
Kvällsmål: två kesoplättar

Lite te o mörk choklad nu innan läggdags. Gonatt!//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback