RSS 2.0

Need some new shit!



Oh my. Jag måste nästan köpa en ny bikini. Sjävklart köper jag den via nelly.com eftersom dom har dom snygagste bikinisarna.. tänkte mig en ny färgglad fin sak. Har ju massa svarta, en gul, en lime osv. Tänkte mig en ROSA :D hehe nån baddräkt har vi ju oxå som e grymma men de har man ju inte när man solar, mer när man festar eller går runt o shoppar ;D Ny solkräm MÅSTE jag ha, vägrar bränna mig vilket jag nästan aldrig gör, blir jätte brun fort som tur är så när jag kommer hem e jag svart med kritvitt hår <3 love it! Sedan har jag ju en snyggg grundfärg till egypten som bara är en vecka bort när jag kommer hem! hehe så skönt!//J

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Ursäkta om jag är trög men vem ska åka utomlands med vem? :P

2011-11-29 @ 12:24:28
Postat av: Anne & Jenni

Jag ska till Thailand med en vän som heter Erik. Sedan sak vi till egypten mellan jul/nyår, jag anne och daniel :)

2011-11-29 @ 12:30:19
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback