RSS 2.0

No work, all play.

En Gbg fredag skulle det ha varit..OM jag hade kunnat åka. Vi bestämde oss för att inte åka till far ikväll eftersom jag fortfarande behöver läka..eller inte vill visa mig ute kanske man kan säga istället. Synd :/ men aja. tråkigt när man inte har träffar pappa så mkt nu det senaste men det kommer såklart många fler tillfällen...får bara hoppas att det itne tar för lång tid igen :)

Så den här fredagen gick rätt fort med tanke på att man sov till halva dagen. Men det var gött! Det har varit en filmtittardag för mig iaf. Legat i soffan som vanligt, kollat på näst sista Harry Potter filmen, SEN började vi faktiskt titta på serien HUNG ikväll, helt ok..börjar bli bättre nu.

Sen satte vi på en film som heter ARTHUR..



No work, all play..om det ändå vore så bra ;P hehe

En rätt underhållande film, kan faktiskt rekommendera den!

Chill fredag...what else? skönt och lugnt. Hela helgen blir ju lugn. Får se vad JAG kan hitta på imorrn. Gash!..ni ska veta vad jobbigt det är att vara instängd..hehe eller alla har nog varit med om det nångång så ja..ni fattar nog vad jag går igenom.

Hoppas eran helg började fint! säger godnatt nu även om jag blir vaken ett tag till!
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback