RSS 2.0

Säg hejdå...

...till "argrynkan"! Idag var det då dags..BOTOX. Argrynkan hade börjat träda fram riktigt mkt nu..det var ju i slutet på Juni vi gjorde det första gången.



Det blev faktsikt så att Ann-Louice på Helens Beauty Center (dit vi alltid går typ) la botox på lite fler ställen än sist på Jenni..



Haha, en herrans massa vita prickar ritade hon ut, det var punkterna hon skulle sätta in botix i. Som ni ser så har hon prickar på pannan denna gången me, sist gjorde vi bara argrynkan och vid ögona. Jag fick bara på dom 2 ställena, för jag behövde inte mer :)



Stick stick..och även lite kläm kläm. Jag tömde ut lite gammalt i min överläpp också, sjutton vad ont det gjorde. Hon körde in en meganål rakt in och tryckte ut restylanet, kom ut en massa så jag hoppas att jag fick bort det jag ville få bort. Fläskläpp har man nu iaf :P haha

NU ska vi fixa till mina fransar lite, har fått ett litet glapp som ska rättas till..tar väl inte så lång tid!

dags att sätta igång. Later babes!//A

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker ni inte att ni är för "fake"? ingen kritik är bara nyfiken eftersom ni fixat ganska mycket på er :) kram

2011-11-09 @ 20:55:53
Postat av: Anne & Jenni

Nee faktiskt inte, jag (jenni) har ju bara fixat läpparna i ansiktet då, om man tycker att ta bort rynkor är att fixa så e de väl de andra jag gjort då men de ändrar ju inte ens utseende bara att man inte får rynkor, anne har ju gjort lite mer men vill man ändra nåt så go for it, varför skämmas eller tycka att det är fejk, det e ju ändå du som person även om man ändrar lite i utseendet, boobsen var ju för att vi inte ville va helt platta med tanke på träning, jag e så nöjd att vi gjorde dom, annars hade man knappt haft nåt nu eftersom vi tränar så hårt plus att dom inte är så stora så dom ser helt natuliga ut när man står naken :D haha så kort o gott nej vi känner oss inte fejk,

2011-11-09 @ 21:15:25
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback