RSS 2.0

Ta hand om dig...



Jag e så dåligt på allt de här med att "ta hand om sig själv" grejer.. jag tar ju hand om mig men menar typ göra masker, fila fötter, fixa naglar, gå på ansiktsbehandlingar i dorm av porrengöring, vanlig ansiktsbehandling osvosv, ja ni fattar, alla sånna "småsaker" man kan unna sig :) Jag borstar ju förfan inte äns håret varje dag, haha usch, ska sluta vara så slarvig. Jag trycker porer varje dag vilket är ett BIG NONO, borde göra porrengöringar ist lite orftare. SKÄRPNING.

Idag tog jag fram en av våra 100 masker vi fått testa från jobbet. Tänkte att jag lika gärna kunde sitta 15 min med den medans jag kollar tv, hur svårt e de lixom och det ger ju näring till huden. Tog en "Virgin olive, ultra deep cleansing masque"

Jag får alltid så mycket finnar av alkohol, det e väl ganska vanligt men får stora porer av att dricka så tänkte att jag skulle ta hand om huden lite mer idag efter helgen alkohlintag., blir väldigt torr oxå så den här mansken ska ge fukt samtitidigt som den regör. bra val ;) later//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback