RSS 2.0

2 av 4..

Hej helgen och hejdå! Den var ju lång..hehe. Känns inte ens att man haft nån helg typ. Igår var det den andra lediga dagen på 2 veckor. Okej, jag skrev det förra helgen me..det är inte farligt att jobba söndagar, MEN nu tycker jag inte att det är okej längre. Så detta var nog sista helgjobbet på ett tag iaf..klart man alltid ställer upp för jag dör verkligen inte av det, det är nästan skönare att jobba på helger som sagt. Men nu får det räcka för ett tag..behöver 2 dagars "vila" irad ibland.

Det var gött och komma hem till typ mat och allt sånt. Ja, ni vet ju nog redan vad kvällen har bestått av. Det blev en trevlig tacokväll och självklart kollade man på Gossip girl och sedan en film.



Denna blev det..den var rätt underhållande faktiskt. Men det blev lite mkt kärlekstjöt i slutet, lite uttråkande, hehe. Men en sevärd film iaf..

Veckan är som sagt slut igen och snart börjar en ny, det var gött att man fick sova en timma längre idag :D gjorde nog rätt mkt faktiskt!

Ska se till att veckan börjar bra och att månaden avslutas bra imorrn, känns iaf som om det kommer göra det..
Hoppas ni hade en finfin helg!
Nattu//A

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej tjejer!:)



Gud vilken bra blogg ni har alltså!! Jag halka in på den för några veckor sen när jag sökte på ricinolja på Google! Sen har jag varit fast, och annars läser jag enbart gynnings, Tyras, kenzas och så vidare.. Men älskar att ni skriver så blandat!Träning,mode, kost, jobb! Men trist att ni inte får så mycke kommentarer, för antar att ni har väldigt många läsare?



Aja jag va bara tvungen å kommentera för ni verkar ju helsköna båda två!:)



Hur går det med ricinoljan förresten? Jag har använt 2 ggr nu, och tycker iaf det ger en fantastisk glans!



Kram från karlstad!:)



2011-10-31 @ 09:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback