RSS 2.0

All day...all night?

Har typ inte varit hemma på hela dagen typ..kom hem för en timma sen typ..lr ne, lite mer tror jag det var. Aja, har varit i farten hela dagen för att hjälpa Anki med sina små saker..

Anki ville få sålt lite barnkläder på en loppis i Sandared, hmm..inte mkt sålt där inte. Folk är så snåla, och Anki har bara fina märkeskläder som hon faktiskt inte kan skänka bort för 10kr. Hehe Bätte att sälja dom på nåt annat ställe där folk faktiskt är villiga att betala lite mer än det för bra kvalité och fina kläder.



En kräsen mamma(Anki) fyndade iaf några småsaker till sina småttingar.

Sen har jag faktiskt storhadlat idag me..och sen var vi och shoppade en "kvällsoutfit" till Anki på Gina, hehe det är så kul för vi hittar alltid nåt i sista stund innan vi ska dra, letade rätt länge efter svarta jeans till henne men ah, storleken som skulle suttit perfa fanns såklart inte JUST NU.

Kom ut ur duschen för en liten stund sen, så nu ska jag fixa lite naglar och sen invänta Anki, Vi har inte ritkigt betsämt oss för vad som händer ikväll. Så vad som helst kan hända just nu känner jag. Vad det är blir så blir det iaf trevligt.

Skrivs senare!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback