RSS 2.0

Bright future!

Heyhey! Den här månaden avslutades väldigt fint måste jag säga, en måndag o allt. Dim brukar väl inte va så himla bra va? :P Fast brukar vi klaga lr? hehe..inte som jag känner det som.

Kan väl börja med att jobbet idag gick kanonbra, kom i fast efter helgens fotningar och allt sånt. Känns mkt bra, som sagt..jag är bra på att stressa upp mig själv i onödan, men det har sina förklarninar längre bak i tiden. Det ser ljust ut just nu, vi hade våra utvecklingssamtal på jobbet idag me. Känns så bra efter det. BRA samtal med andra ord! Looking towoards a bright future :D

Jag lämnade hushållet en stund innan för en liten "fika" och tjöt, orkade inte vara hemma. Men innan det så hann jag faktiskt städa tll lägenheten, det blev lite tvätt me. Kommer inte kunna göra det imorrn som vi brukar eftersom det blir lite andra ärenden imorrn för mig.som jag sett fram emot väldigt mkt..och Jenni ska jobba lite imorrn me.

NU ska jag bara kika lite fort på vad som ska klickas hem i form av piller och pulver :P hehe vilken ljus framtid vi ska ha med dom..yeah you know it.

Hoppas eran vecka började och oktober slutade KANON!
Nattii//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback