RSS 2.0

Det är dags!

Då är det väl dags att ta tag i vardagen igen, tanken är att jag ska tillbaka till jobbet imorrn. För det  verkar inte ha varit någon vanlig magsjuka jag haft. Många tror att jag bara fick en konstog bakterie i magen som spökae "lite". För jag har inte mått illa eller spytt nåt. Eller..illa mådde jag iofs på lördagen, på dagen..INNAN allt annat började på natten sen. Men aja, får väl hoppas att allt är över nu.

Idag har jag iaf gjort en del nytta igen :P som jag sa, det är svårt att inte göra nåt när det ändå alltid finns nåt att göra. Men det är ju inte jobbigheter jag haft för mig idag direkt. Bara lite plock i garderoben som ni vet.



Sen har jag iofs tagit tag i en annan sak när det gäller våra sparanden, jag e ju en riktig sparare så jag måste veta vad som är bäst att göra när det gäller att "spendera" pengar..lr vartifrån jag ska spendera dom, har en del sparkonton och även en fonskonto at tänka på. Kommer behöva lite pengar snart så frågade efter lite råd och sånt av banken. Diktigt va? :P haha. Så nu ska jag bara fundera lite och sen bestämma mig för vad som kan vara bäst för endamålet. Pengar som pengar men ändå.



Jenni, ja ni vet nog vad hon har haft för sig. Laaashes. Bästaste Sanna var här och blev fab :D Hon fick riktigt många fransar hon me. Jenni räknade mina me, för vi orkade inte göra det sist. Jag har iaf 86 på vänster och 87 på höger.

Ne! är faktiskt rätt trött nu trotts att jag gick upp sent idag. Får verkligen hoppas att jag får sova hela natten tills klockan ringer. Annars vettefan hur det kommer gå imorrn. Men vi får hoppas på det bästa, det är ju snart fredag :P

Ha en finfin natt//A

Kommentarer
Postat av: Michelle

Vars gjorde ni det där? och vad kostade det?:)

2011-10-19 @ 11:10:50
Postat av: Anne & Jenni

Läser du inlägget så är det jag (jenni) som gör detta på Sanna så det görs hemma hos oss, :) kostar 500:-

2011-10-19 @ 15:43:55
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback