RSS 2.0

Fick mitt svar i natt..

FYFAN vilken dåligt timing!, eller det är väl bättre nu än sen. Fick svar på min lilla fundering jag hade ang mitt mående igår. MAGSJUKA it is!! :( Har mått sjukt dåligt hela natten. inte sovit nåt typ, ja..ni fattar nog. Som tur är så har jag sluppit spyan iaf. Mamma sa att det var magsjuka i farten..men jag trodde inte på henne igår..hehe

Man blir ju som ett litet barn när man har mamma nära till hands..väckte henne andra gången jag var uppe vid halv 6 imrose..hon gick med mig ner för att hälpa mig o få i mig nån slags näring. Viktigt när man inte kan behålla nåt.



Hon tvungade i mig bröd, det är bra för magen. Det suger upp vätskokrna som finns där, så att man inte mår så illa. Sen fick hon mig att dricka pepsi me, det ska tudlgen vara bra för nåt..fast kommer inte ihår vad det gör riktigt o om det ska vara kolsyrat eller inte. har för mig att den ska vara okolsyrad. Aja, det hjälpte ju lite iaf :)

Sen var det bara att försöka sova en stund till. Fick antagligen hög feber efter det me för jag frös typ ihjäl ett tag där.

Har försökt äta lite, det gick bra, men är sjukt trött. Magen håller på som fan, får hoppas att jag får behålla det mesta och att jag snart mår bättre. Det blir ju inget jobb idag iaf, rätt irriterande eftersom det hade behövts jobba idag men vad ska man göra? Är aldrig borta för småsaker från jobbet, och detta är ingen småsak iaf. Stor smittorisk är det me.

Ne fy, mer vila nu!
Later/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback