RSS 2.0

Happy things.

Ännu en låång tisdag, klockan är redan mkt! hehe, a man har väl haft fullt upp idag. Både på jobbet och efter, fast idag gick tiden lite långsammare än vanligt på jobbet. Undra varför? Hade ju en del o göra hela dagen men hann med mkt annat vettigt me faktiskt! Känns mkt bra att jag fick gjort det jag gjorde. Kommer gynna oss lite kängre fram ;) man måste ju planera framåt lixom..

3 glada saker som hänt idag är att vi kunde byta våra byxor som var sönder, det fanns et par kvar typ :P hehe vilken tur! När vi kom hem låg det en avi från posten och väntade i brevlådan..vad hämtade jag på Maxi idag??



Jo, min älskade mobil! Eller a..den nya mobilen då, min NYA älskling. Sitter och försöker få ordning på lite appar..jobbigt att behöva fixa om allt igen. Tar hjälp av Jennis mobil för att se vad det är jag behöver, hehe. Hon är lite duktigare när det gäller sånt.



En väldigt glad tjej cyklade hem för en stund sen, lilla Anki! Hon är sååå nöjd med sina fransar nu va. Och det är vi me! GUD vad fint det blev :D Jenni gjorde hennes frasnar med 4 olika längder, det blev sjukt snyggt på henne. Före och efter bilderna kommer imorrn!

Ni kan kolla in hennes blogg om ni vill se, tror hon har lagt upp en bild, eller så kommer den imorrn me :) hehe

Aja, nu är vi färdiga för idag..så hoppas att ni har haft en finfin tisdag!
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback