RSS 2.0

I want to be myself!

hmm, visst är det konstigt att man kan känna sig bakis när man inte druckit en droppe alkohol?! Fast vadå? man känner sig helt off när man är trött så då är det väl ingen baksikänsla direkt man har?

Hela helgen..okej den är inte slut ÄN men i fredags o hela gårdagen har jag varit som en zombie! Shit vad trött jag var igår..fattar inte att jag orkade mig ut äns, hehe. aja...vette fan, hade nog varit mer värt att ligga hemma i soffan och mysa när man tänker efter ;) Har varit rätt besviken av dom senaste utgångarna.

vet inte riktigt vad man ska skylla det på? Inte mitt humör iaf..Jag har haft kul men ändå. Måste bara säga att musiken på Grand igår va kanon! Har tidigare dissat dj:n som var där men igår va han riktigt bra :) Johan Holst heter han.

En sak till...jag ÄCKLAS av folk som försöker supa någon under bordet, det är fan farligt. FOlK tar emot för att dom själv inte fatta nåt..det är TRAGIST, lika tragsikt av den som tar emot mer me hela tiden iofs.

Jag är sjuuukt glad att jag har slutat dricka, kan säga det att igår va det droppen. Från och med igår kommer jag ASLDRIG dricka mig berusad, vad det nu innebär. Alla har ju sin gräns eller sin åsikt om när man blir det. Folk blir ju fan helt andra personer när dom dricker! And I want to be myself.



Nu sak jag njuta klart av min frukost, sen ska vi se vad jag kan göra för vettiga saker idag.
Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback