RSS 2.0

I'm alive!

Vaknde sent idag. Till skillnad från min duktiga syster är jag mer av en alkoholic. Anne festar såklart oxå men jag och Teresa är lite mer extrema och jobbiga. Nee men igår blev det lite mer dricka än väntat. typ sådär 10 shottar för mkt. Har en bild med massa shottar uppradade som jag inte äns minns!? :/ ska sköta mig bättre nästa gång, I promise. Men och andra sidan undrar jag varför alla skäms eller har ångest dagen efter. Varför ska man ha de efter en jävla rolig kväll, varför ska man skämmas för att man gillar att festa, e de nåt negativt eller? inte för mig iaf och jag kommer då aldrig be om ursäkt för att jag gillar det, inte heller försöka dölja det.



Dock kan man be om ursäkt för om man gjort nåt dumt på fyllan, dont förget! Alla försöker få de till en så dålig sak. Dont like it? dont be with me! elller umgås inte med mej. Tänker aldrig dölja mitt sanna jag som många andra försöker, så klaga inte, och om den personen som säger att den gillar dej klagar..GÅ! Har varit med om det innan, man ska inte va me nån som inte gillar en för den man är, de blir aldrig bra, man är med varandra för att ma gillar personen för den hon/han är och INGET annat, försökt inte ändra på någon... det går inte, för det är den hon/han är o thats why u like them!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback