RSS 2.0

Mat & Träning 11.09.16

Ja ni har väl säkert redan listat ut att det inte blivit någon träning idag. Inte mkt röreslse över huvudtaget faktsikt. Har legat ner mest. Men mamma tvingade iaf ut mig en stund i det fina vädret...vem kunde säga emot?? Frisk luft piggar alltid upp.



Gick 10 "raska" varv runt huset iaf..det blev min lilla motion idag. Det gjorde rätt gott faktsitk.

Eftersom jag förlorar typ hälften av det jag stoppra i mig så har jag ätit en del mer än jag hade gjort annars en söndag som denna. Vi hade pkanerat en söndagsmiddag här hemma. Hemma hoss oss menar jag nu, men sen trodde jag inte att det skulle bli så ändå efter omständigheterna.

åt min första frukost imorse vi 6, sen åt jag mer vid 10 tiden..mamma har tjatat hela dagen på att jag ska äta mer. Men vem orkar trycka i sig en massa hela tiden när man inte ens mår bra?

Åt en middag hos mamma, som bestog av laxfilé och grönsaker med vitlöksyoughurt och 2 mackor. Sen åt jag faktiskt här hemma me eftersom Jenni ändå gjorde en söndagsmiddag. För som sagt..förlorar MKT näring nu och jag får inte vara helt tom..då mår jag väl bara sämre.

Nu ska jag dock inte äta mer idag, bara dricka en massa vatten så att jag inte blir uttorkad.
Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback