RSS 2.0

Mat & Träning 11.10.01

Lördagsträning är så jäkla gött! Började oktober med en lite stillsam träning :D hade inte planerat att träna hårt idag, för det skulle inte funkat med tanke på att träningvärken har hälsat på igen som väntat. Det var ingen fara när man tränade, för då är musklerna varma, men så fort dom inte får jobba på nåt sätt och man sitter still så är den väldigt intensiv REDAN, tänk vad jag kommer klaga imorrn! Haha, Anki har fått höra en del klagoord idag kan jag lova.

Hade inte så mkt tid på gymmet, gick dit efter 11 nångång, tänkte bara gå dit för att röra på mig lite, fick med mig Anki, vilket faktiskt var bra..för jag kunde visa henne lite övningar på maskiner som hon var lite osäker på. Så nu kan hon träna dom själv för hoppningsvis när vi inte är på gymmet samtidigt :) Visade några ryggövningar och även mage och ben. VISADE, tränade inte dom själv. Det enda jag körde var överdelrygg, stående rodd. Sen körde jag intevall på löpbandet i 15 minuter. konditionen har inte lidit nånting..för det avr inga som helst problem, trodde man skulle vara tröttare faktiskt. Har ju inte kört konditionsträning på hur länge som helst, sprang ju inget på gym eller så innan när man tränade gymmet hårt, för det behövdes inte.

Körde lite mage det sista och lite stretch, sen fick det räcka. Lugnt och skönt som sagt!

Idag har jag inte ätit så mkt, eller så många mål iaf. Hann bli rätt hungrig efter träningen och målet efter men aja..var ju inte hemma på ett tag där. Jag glömde mitt mellanmål hemma.
Frukost: 2 kokta ägg mosade med lite smör. Grönt te.
Efter träning: Proteinshake whey100.
Mellanmål/middag: 2 tonfisktoast, grönt te..och några honungsmelons bitar.
"Kvällssnacks": Tog mig precis en optinut, tog bort suget efter godiset, är sjukt godissugen just nu men det får vänta tills imorrn :P



Sitter och dricker pepsi max just nu, för alkohol blir de INTE ikväll!..för mig iaf.
Later babes//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback