RSS 2.0

Mat & Träning 11.10.02

N men vilken tur :D det blev inte värre med värken idag, den försvann mer efter nattens dans.. Kände en hel del igårkväll när vi var på väg ut men imorse när jag vakande var jag bara lite stel men absolut inte värre, och nu kan ajag inte klaga heller :) har sprugut upp och ner för trapprona ett antal ggr idag och det har inte varit några problem alls. Iaf inte som igår, då var det sjukt jobbigr att ta sig ner för trappor eftersom framsida lår jobbar när man går ner för trappor. sen r det såklart tvärtom när ma går upp, då är det baksida som jobbar.

Det som är konstigt är att jag NÄSTAN aldrig får så ont i baksida lår, hur hårt jag än tränar dom efter ett uppehåll. JEnni brukar klaga mer på baksida lår medans jag klagar på framsidan, hehe lite wieird det där.

Aja, idag har det iaf varit en vilodag, det blir ju en vanlig träninsvecka nu kommande vecka. Gud vad vi har sett fram emot det. Nu är vi fit for fight igen! :D

Buhuuu! Fick inte kvällsmaten jag ville ha idag! Hade tänkt äta en subwaymacka, men det hann och stänga :( har inte ätit på subway på huuuur länge som helst! Snabbmat är det ju..men det behöver inte vara onyttigt för det. Visste ni att i tv-programmet "biggest loser" så uppmuntrade dom personerna att äta på subway om dom skulle äta ute. För man kan få dom väldigt kcal-fattiga. Alltså ett bra alternativ till snabbmat eftersom det är så vanligt i USA.

Yeye, jag höll på o avlida mellan mina mål idag, haha usch, gillar inte att vara hungrig men aja, det blev som det bllev eftersom det stängde och Jenni var tvungn o fixa annat. Men dagens började som jag skrev i morse med en oavanlg eller ah, annorlunda frukost. Det var jättelänge sen man åt en sån frukost.

Frukost: Fullkornsbaguetter gräddade i ugnen, med smör och ost på. Oboy till det. även en klyfta av honungsmelon.
Middag: Hamburgartallrik med massa kebabsås på pommes:en. Pepsi till det.
Kvällsgottis:



Ikväll fick det bli favvisarna från marabou sensation...pepsi max all night long :P

ne, nu är man spyfärdig som vanligt. Det räcker nog nu känner jag! Inte många mål idag men ah, man har nog fått i sig tillräckligt med kcal idag..räknar dom dock inte så whatever :P

Later babes//A

Kommentarer
Postat av: Stefan Nilsson

Du skulle inte vilja uppdatera inlägget så att Biggest Loser länkar till vår blogg? På så vis kan fler upptäcka den :)

2011-10-09 @ 11:33:23
URL: http://biggest-loser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback