RSS 2.0

Mat & Träning 11.10.05

jätte skönt! Tränat första gympasset sen den hårda förkylningen. Vet inte va det var med mig när jag kom till gymmet. kände mig svag och skakade i händerna. aja.. de gick bra att träna ändå :) Jag förväntar mig en rejäl träningvärk i rumpa och ben 1-2 dagar från o med idag :P

Dagens träning: Ben/rumpa/mage
Benpress på maskin
Baksida lår och vader på maskin
Mage på maskin
Ryska utfall på stång, ett ben på bänk
Knäböj på stång

Thats that, ordentlig stretch efteråt givetvis.



Dagens matintag:
Frukost: Havregrynsgröt med sylt och c-vitamin dryck
Mellanmål: Avokado och grönt te
Lunch: Pasta linguini med räkor i tomat och vitlöksås (felix frysmat)
Mellanmål innan träning: Två kesoplättar och en proteinshake
Efter träning: Proteinshake
Kvällsmål: Två mosade ägg med smör och gröt te

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback