RSS 2.0

Mat & Träning 11.10.18



Eftersom det inte finns någon tid att träna nu efter jobbet några dagar så bestämde jag mig för att vara duktig och ta ett lunchpass idag!..i sällskap med anki :) Det blev ett gött pumppass. När dom har lunchpass så skippar dom alltid 2 övningar, det brukar vara utfall och axlar.

Dumt att skippa utfall tycker jag! För ben vill man ju ändå träna..det dom kunde skippat enligt mig är faktiskt maglåten, iaf på detta passet för det är helt värdelöst denna gången..gillar inte alls den. Kör magen 100ggr hårdare om man kör egna övningar på gymmet!

Kanske blir ett till lunchpass på torsdag.. vi får se.

Det blev en tidig lunch idag, lite ändring på mattiderna i och med träningen.
Frukost 07.30: Habregrynsgröt med linfrön och sylt + Proteinshake.
Lunch 11.00: Quinoa med babyspenat, kycklingfilé och vitlökssås.
Efter träning 13.00: Proteinshake.
Mellanmål 17.15: 2 frökusar med stekt ägg.
Kvällsmål 22.15: Lite nötter.

Sen är det vila!//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback