RSS 2.0

Mat & Träning 11.10.25

You got to pump it up! Känner oss så duktiga så :P Det blev ett pumppass på lunchen idag igen. Planerade ut veckans träning igår kväll, så att träningen blir så bra som möjligt för oss denna veckan, har ju en del att göra ändå. Så det känns ändå bra så som vi har planerat det, det blir inte likadant som förra veckan bara för att vi inte kan träna på lördag denna helgen.

Att ge gärnet på lunchen är hur gött som helst! Som sagt, man har sjukt mkt energi och man orkar typ MER än annars. Men sen är ju lunchpasset förkortat och då kan man nog lägga på en hel del för att man kör en kortare stund. Idag skippade instruktören utfall och axlar igen. Jag frågade om hon kunde köra dom istället för armarna men det kunde hon köra nästa gång sa hon, hon var inte så bra på utfallslåten :/



Efter passet var man hur pigg som helst..antar att vårat pulver sitter i en lång stund efteråt, hehhe :P

Träning på lunchen = ändrade mattider...
Frukost 07.40: Havregrynsgröt med linfrön och sylt. Miltivitamindryck.
Lunch 11.10: Scuashsallad med kyckling..(recept längre ner)
Efter träning 12.50: Proteinshake whey100.
Mellanmål 16.00: Keso och grönt te.
Kvällsmat 19.00: 2 kokta ägg..mosade, grönt te.

Tog lite nötter nyss me, så att jag inte blir hungrig när jags ak lägga mig. Är mer hungrig när jag ahr kört lunchpass..förbränningen är nog på hög nivå dom dagarna. Har dock sprungit upp och ner för trapprona när ett antal ggr.

Later babes//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback