RSS 2.0

Min påfyllning!

Yes, då var det klart :D ÄNNU fylligare fransar..undra hur många fler jag fick..hehe, dumt nog räknade Jenni aldrig mina när hon gjorde dom..och hon har inte räknat dom nu heller, tänkte föra det imorrn, för hon orkade inte :P

Men det blev nog ett 30-tal till kanske? så nu har jag iaf jättefylliga fransar. Hon satte på löngre denna gången me så det blev ju lite mer effekt me. Längtar nu tills vi ska prova den gryma effekten på mig. Får väl se när vi "orkar" ta tag i det ;)



Före & Efter..



Det var gött och få ligga ner en stund, det tog ett tag iaf, höll på o somna några ggr :P alltid så när man blir omhändetagen.

Nu har jag iaf mina flirtiga fransar igen ;D im a happy girl. Dom kommer väl vara lika fina i 4 veckor till nu!
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback