RSS 2.0

Never ending story!

åg gud! NU är det inte mkt kvar av städningen..Har köket kvar att dammsuga, tvätten är snart klar och ja...ah. Sen ska jag bara städa igenom toaletten lite mer noggrant, diska bort dom större grejerna och SEN tänkte jag ta tag i garderoben igen. Våran lilla väskavdelning som jag har klagat på en hel del det senaste.



Nu är et fan dags..Får se om vi tar bort några eller bara slänger upp det på vinden som med allt annat. Kanske ska sälja lite saker nångång?

Hmm?..skrev jag att jag snart typ kunde chilla? ööh, okej? det kommer nog dröja ett tag tills dess verkar det som..tror jag skulle kunna hålla på hela dagen om jag sak vara ärlig!

Jenni kommer iaf vara en glad flicka när hon kommer hem till ett skinande hem och jag vet att JAG kommer att vara en glad flicka när Jenni kommer hem ;D hihi

Ne nu ska jag fortsätta så att man blir klar IDAG! En "sjuk städdag" :P haha hoppas ni har det lite roligare..

Later babes//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback