RSS 2.0

No pancakes for me!

Men neeeej :( Hade velat göra pannkakor tills imorrn som lunch. Har typ tjatat om det några veckor nu..att vi ska ha det som fredagslunch. MEN har inte "hunnit"..lr jo iofs det hade jag väl hunnit göra men mjölken var slut..och det tänkte man inte på innan idag när man väl var på Maxi. ÅH!, aja..får väl klara mig en vecka till..eller så gör jag pannkakor i helgen :D hehe.



Får trösta mig med nåt annat, har tagit in datorn i sovrummet nu..vilken kanske inte är så smart, för man ska ju egentligen inte ha elektriska prylar i närheten innan läggdags..då somnar man sämre. Det är vad jag har läst iaf.

Men jag vill kika runt lite på nätet innan läggdags, är så jäkla sugen på allt nytt som dyker upp nu. SHOPPA is the shit. Kommer ju fan bli fattig snart..lr kanske inte!? hähä!

aja, fredag snart :D Hoppas på en lika bra fredag på jobbet som denna torsdagen...lr ne, bättre! Det kommer den att bli, för då är alla på bra humör :P hehe

Hoppas ni får en god natt!
Dröm sött!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback