RSS 2.0

not a lazy girl!

Oj, jag sov väldigt länge idag ändå..hade tänkt att gå upp när jenni gick till jobbet. Men jag sov rätt gott vid den tiden :) Hörde henne några ggr, men hon störde inte så mkt. Hade ju varit vaken en stund precis innan. Natten var inte så himla farlig denna gången...bara lite.

Aja, gick iaf upp halv 10. Det var det raka vägen ren till tvättstugan som gällde typ.  Kan man inte göra nytta på jobbet så kan kan göra nytta på andra håll. Visste ju att jag skulle va hemma idag så jag bytte tvätttiden till den tidiga idag istället för den vanliga imorrn.



Ska få i mig en del näring nu, det behövs kan jag lova!! Sen ska jag faktistk vara ännu duktigare och ta tag i städningen här hemma, Jenni har lixom inte "hunnit" med den ÄN. Börjar bli otroligt äckligt här. Här har ni inte någon lat sjukling inte!

Hon kommer inte ha tid för det i veckan heller eftersom det blir en del jobb.

Yeye, skrivs väl senare//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback