RSS 2.0

Nya fransar - Ny kurva!

Jag är så jävla glad över resultatet och det är Linh oxå som tur är ;) Jag valde att testa den mer böjda fransen som jag skrev igår. Och det passar ju som sagt bra till asiater vad jag fått höra men alla kan ha det eftersom det syns lite mer så det är inte speciellt för asiater. Ville bara testa något nytt och det blev precis som jag tänkt mig.



Före/efter: Jätte fina långa fransar från början, bara de att dom är väldigt raka utan någon böj alls. Hon fick flest fransar av alla, 100 st per öga ;) La inte allt för långa, det normala typ så får hon ta längre nästa gång om hon vant sig för mkt!



Här ser ni resultatet av den lite med kurvigare fransen. Sjukt snygga när man ser henne från sidan oxå ;D Hennes bvänstra öga tårades lite i slutet därför ser de lite annorlunda ut eftersom dom är blöta, hon har opererat ögonen så det ena är lite känsligare men det är ingen fara att förlänga ändå.

Mycket nöjd måste jag säga och hennes ögon lyser, när jag såg henne på låångt håll på kontoret var det ögonen jag såg först, verkligen markerade ;D

Kommentarer
Postat av: madde

det ser jättefint ut! jag har gjort fransförlängning en gång och jag sa att jag ville ha dom så böjda som möjligt (eftersom jag har långa raka fransar själv). Men dom blev inte ett dugg böjda, så jag tog bort dom dagen efter.. Det såg ut som jag hade trötta hängande ögonfransar bara. är det för att mina egna är för långa kanske eller var det hon som inte var så kunnig? jag vågar inte prova igen för jag är så rädd att det blir lika igen.

2011-10-28 @ 15:33:36
Postat av: Anne & Jenni

Tråkigt och höra Madde,

Jag vet itne vad felet kan ha varit då för Linh har ju helt raka utåtstående ögonfransar, dessa blir superfina verkligen och jätte fin böj, hon kanske tog jätte långa så dom tyngde ner? elelr jag vet inte, kankse inte hade samma böj, de finns två att välja på nämligen, man får ju kika lite på ens fransar innan man slänger på nåt bara som inte passar :/

2011-10-28 @ 15:41:46
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback