RSS 2.0

Save myself

Som sagt så har jag inte alls mått bra idag, det är tur att man inte har behövt göra nåt..och det är gött att man är här ute hos mamma. Sparar mig själv när det gäller socialt umgänge till nästa helg, då e jag bjuden på ett event på Grand Hotel. Kommer nog bli trevligt :)

öh, en vilodag så imorrn är det dags för lite jobb igen. Kommer ju inte vara någon kattastrof men ändå. Får se när jag orkar mig till jobbet, har väl tänkt runt 11-12 tiden eller nåt.

Får hoppas att jag kan somna om en stun, för jag sov ju nån timma innan. Målade klart tavlorna efter middagen. får kolla närmare på dom imorrn. TROR att dom blev rätt bra, det var rätt svårt att få till dom, men aja :)

Nån som vet om det är "farligt" att ha i risinoljan för länge i håret? haha, glömde att jag hade de i huvvet medans vi målade klart tavlorna. :P



Ne fy, ska krypa ner nu..får inte sova för länge. Ställer ingen klocka, söndagen blir som den blir.
Natti//A

Kommentarer
Postat av: Linn

Har man ricinoljan i blött eller torrt hår? Har precis köpt hem och hoppas det fungerar på tunnhåriga jag :)

2011-10-16 @ 17:15:39
Postat av: anne & jenni

du ska ha det i torrt, för du sja duscha ur det sen :) annars går du runt som ett flöt ju, hehe och det vill man ju inte :P

2011-10-16 @ 17:40:52
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback