RSS 2.0

Som förr..

Idag har den här söndagen känts som förr, då snackar jag om för länge sn, typ ett år sen typ. Det finns en massa några små anledningar till det :) hehe men ah, dom kommer väl fram förr eller senare.

Första helgen på månaden är redan slut, men den var iaf bra!

Ikväll blev det en film från förr, lr ne..hur ska jag uttrycka mig? kollade på smurfarna.



Alla älskade väl smurfaran när man var liten?? Eller iofs så vet jag inte om ni kollat på smurfarna när ni var små, för det visades ju när VI var små och alla är ju inte lika gamla som vi :P haha aja, kollade alltid på det iaf, på morgonen. Så mysiga :D

Filmen får tummen upp från oss! Hörde att den inte skulle vara så bra men ah, smaken är som baken. En trevlig och underhållande film faktiskt.

Vet inte riktigt hur kommande vecka ser ut, vet bara att den börjar rätt så intensivt imorrn iaf, på jobbet menar jag då. "Brukar" göra det nu för tiden, så där är inget som förr iaf, hehe.

Aja, nu ska vi vila upp oss så att vi orkar med allt som komma skall. Hoppas eran helg har varit fin!
Natti//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback