RSS 2.0

The plan!

Hade en liiten plan för idag, MEN den blev inte alls som jag tänkt mig...lr som vi hade tänkt oss. Hann inte göra det vi ville hinna med på jobbet, alltså fotning..allt annat hann man väl me typ, även om Anki var sjuk idag.

Skulle bytt dom där jeansen idag me, MEN som vanligt så fanns inte våran storlek i stan, får hoppas på bättre lycka i Knalleland. La undan en del andra godsaker på Gina i stan, men jag ska ringa till knalle imorrn o se om allt finns där i stället. Då blir det lite shopping innan träningen :)



Jenni har ju suttit o jobbat hela kvällen..så under tiden har jag typ tvättat lite, en omgång bara. Sen kom våran andra kusin, Susans storasyster Ann-Mari på besök med sina barn me :) Lite häng här hemma..inte så ofta man träffar dom längre :/

Aja, det har iaf varit en bra tisdag, vilodag me för den delen. Imorrn kör vi på igen..med allt, hehe. Snart e de fredag mina vänner!..lr snart har iaf halva veckan gått :P

Ne nu gäspas det en hel del, får krypa ner..
natti babes! skrivs imorrn igen!//A

Kommentarer
Postat av: Hej

Hmmm använder ni glödlampor?

Ni är snart 40;) akta ögonen !!!



Här finns en del som kan vara till nytta.

Skulle föredra lysrör,blir inte varmt+vitare ljus.

Golvtativ,förstorning m.m

http://www.kjell.com/content/templates/shop_main.aspx?catalog=340065&path=45000000,45500000,45510000



Betalar ni skatt?



2011-10-12 @ 15:02:46
Postat av: Anne & Jenni

ska kika på det, tack



nej nej det är en hobby bara, kommer inte kunna ha företag, hinner inte eller kommer inte tjäna så mkt på det eftersom jag har heltidjobb, men ifalld e blir mer o mer då startar jag ett litet eget :)

2011-10-12 @ 16:41:54
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback