RSS 2.0

The weekend is over!

Tråkigt med måndag igen... helgerna går alldeles för fort på men snart e de helg igen känns de som så de e väl inget att gråta över :) hehe hade en väldiogt trevlig helg iaf..


Anki och Carl bjöd på middag i lördags. Hade en liten dubbeldejt. Jätte go mat och trevlig sällskap <3 TACK



Igår var det en vanlig slö söndag. Daniel tog med mig ut till en fin sjö en stund innan vi åkte hem och åt frukost. Mysigt.

Idag är jag väldigt trött, blev en del alkohol hos Anki så det är väl mest därför, var ju aldrig ute på krogen vilket Anne var. Jag får väl se när jag vågar mig tillbaka efter mina alkoholfyllda helger :P

Ny vecka, nya tag. Ska bli gött o skicka in mina fransprover i veckan oxå ;) //J

Kommentarer
Postat av: sandra 88

Awwwww e d niigen ? Ni e ju så fina ihop hoppas ni ska försöka igen ? Kram på er <3

2011-10-25 @ 13:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback