RSS 2.0

Tiden går fort..

När man har roligt. Dagens jobbande är redan slut och det kändes som ca 1 h på jobbet trots att det var 4. Det räcker för oss idag känner vi. Det är ju ändå helg och man har ju andra saker att göra en kväll som denna ;) Men de e gött o sitta på jobbet när det e så lugnt som det är på helgerna till skillnad från vardagar.



Gottis på jobbet, det gillar vi ;)



Anki passade på under lunchen ;D hehe riktigt skoj, tur att jag hade shampo och balsam med mig!



Snygg blev hon iaf! ;) hehe skönt och vara fräsch. Men jag väntar tills jag kommer hem till Falk så jag kan bada tunna och duscha mig fräsch inför kvällens bravader ;D Vi skrivs senare//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback