RSS 2.0

Ännu en dag.

Det känns som om man har jobbat över ännu en dag, hehe :P ne men Jenni känner lite så, fast inte att hon jobbat över kanske men att hon jobbat hela dagen, för det har hon ju faktiskt gjort typ.

Men det känns lite så för mig me, för jag har faktiskt suttit med nästan hela tiden medans hon jobbade, för jag ska ju lära mig det också. Så Jenni har suttit och pratat och intsruerat medans hon gjorde Cillas fransar.



Där har vi suttit mestadelen av kvällen, jag tog lite pauser för att springa upp och ner från tvättstugan..det är ju tisdag, brukar betyda tvätt då :P

Mer än det har man inte hunnit idag, det var en rätt intensiv dag på jobbet. Hann och fota bort en del på morgonen som tur var :) imorrn blir det en lika intensiv dag, både på jobb och efter så nu är det faktiskt dags för vila.

Är typ helt slut i huvudet..hoppas ni har haft en finfin tisdag!
Skrivs imorrn igen med nya krafter! Natti//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback