RSS 2.0

Best of Augusti!

Buhuu, nu är det höst. Får hoppas på en väldigt fin höst UTAN massa regn! Anyways.. augusti var en ganska bra månad. Det hände kanske inte så överdrivet mycket men lite kul har man väl endå haft. Den gick liiite för fort dock!



Det första jag tänker skriva är, fransar. Vi gjorde ju det i juli oxå meen vi gjorde ju om dom i augusti och det är så snyggt så jag måste jag med det den här månaden ;D lösfransar rules!






Det absolut bästa för mig då (jenni) var ju cypern, oslagbart med sol och värme varenda dag i en hel vecka :D sjukt gött.



Det sista vi kommer ta upp är afterworken med nelly Anne var på när jag var i cypern, skoj när det är en välplanerad afterwork så att alla kan vara med ;D

Kommer inte på nåt mer som skulle vara värt att nämna en andra gång så de får duga för den här gången. En bra Augusti var det iaf, men lite för kort. //J

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh fina fransar! Va kostar det och vart gör du/ni dom? Håller det i en månad?

2011-09-05 @ 22:27:39
Postat av: Anonym

När kommer dina kort från Cypern Jenny?!läängtar efter massa härliga SOMMAR-bilder! :D puss på bästa bloggen!

2011-09-05 @ 23:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback