RSS 2.0

En trött start...

Jag är jätte trött idag, sov stenhårt utan att vakna för många ggr men jag sov nog för lite timmar, usch. nu e det iaf dags att gå hem som tur är. Ska hem, bara chilla lite innan den stenhårda träningen.



Annes mobil kom bort i lördags, hon har ringt runt men ingen har lämnat in den. KASS! Folk som snor kan dööö. Aja, försäkringen får fixa en ny, men endå.. självrisk på de oxå, skit. så nu har hon sin förra telefon som jag har ett antal ggr nu under mina reparationer



Suttit ute på lunchen, trodde det skulle regna men de va aas gött o solen, skönt att man fick sin dagliga dos iaf annars hade jag väl somnat. Orkar inte, måste hem, later//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback