RSS 2.0

Gör mig redo..

Både fysiskt och mentalt redo för den långa stund som komma skall när jag ska göra mitt första prov och ta före/efter bilder på Teresas fransar för att skicka till luxuirous lashes ;D Jag är lite sjukt, eller har ont i halsen o de blir värre o värre så det är tur att jag inte tränar idag.



Blir myskläder (som jag älskar), mat och te för att lugna halsen innan en lång sittning.



Vi får skrivas lite senare, får ta lite bensträckare/bloggpauser emellanåt :) Ryggen o rumpan tar en del skada i början när man inte är van att sitta i samma ställning långa stunder, ;D hehe tur att man tränar mkt rygg oså. Men vi skrivs sen!//J

Kommentarer
Postat av: Sanna

det kommer gå superbra ska du se !

2011-09-21 @ 17:35:57
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback