RSS 2.0

Gottis!

Vi gottar oss totalt idag på jobet. look at this ;) Inte äns hälften av godiset i skålen.. men vi lär ju inte äta upp allt idag endå hehe vi får nog spara resten till nästa helg! Vi har de gött på jobebt iaf, vi slutar ju snart, elle rom 1 h o 15 min. Anki jobbar till 18 eftersom hon kom strax innan 14. så ääääre, alla gör 4 h idag!



Beställde pizza från onlinepizza oxå, eeh måste säga att dom är lite irriterande. Tiden på deras hemsida hade gåt tut för länge sedna så måste jhag själv ringa o fråga vart fan min pizza är, inte OK, pizan var kall den dom väl kom hit så de va betyd 0 på det idag. RING om ni int ehittar eller nåt!? Sist sa dom att dom åkt runt och letata, RIIIING jag har gett mitt nr för en anledning!!! så de var inte förta gången dom klanta sig! whatever, later//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback