RSS 2.0

I need more time!

Det e sjukt vad tiden har gått fort idag. Jag ebhöver mer tid, vi behöver mer tid.. alla behöver njog mer tid. Synd att det är uppdelat så som det är, tiden alltså. Att man ska jobba 8 h, att man måste sova 6-8 h för att funka bra osvosvosv, man skulle haft mer fritid mindre jobb och mindre timmar sömn. undra vad man hade hittat på då ;D nåt mycket roligare kan ja tänka mig, man hade gjrot så mkt mer om man var mindre trött hela tiden efter jobb och träning.



Tiden flyger iväg på jobbet och tiden bara flög iväg idag när jag skulle fixa de sista med Anne sfransar, det tar ju sin lilla tid nu i början när man e lite skakig och inte helt 100 pöå vilka fransar man ska ha, inte mins när man inte har sin massagebänk att jobba på, otroligt irriterande så jag hoppas  att de kommer så snart som möjligt så jag kan börja ta emot mina söta kunder ;D innan dess går de tyvärr inte. måste till IKEA oxå, det e viktigt med bra arbetsställning, ljus osvosv.



Som sagt, för lite tid o nu e jag jätte trött efter en jävligt hård träning, klockan e alldeles för mkt för min smak. Jag vill sova MINST 8 h, men de hinner jag aldrig nu för tiden. förr sov jag 8-10, då var jag utvilad och mådde mycket bättre, bara att veta av att man sover lite för lite får mig stressad, därav gnisslandet i tänder och dålig sömn, o de leder till mer stress. Men ska försöka komma isäng o ta sömn i första hand några dagar i veckan iaf.

Nog tjatat om sömn och tid. gonatt//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback